shooo!!

hej hej länge sen jag blogga sorry hade mycket att göra men ni vet det där med grönaluna asså jag har ingen att åka med det är så boaring molina ska gå men hon ska gå med cornelia!! fast jag har frågat min kusin och hon sa att on ska ge besked om hon kan åka med mig hoppas det :) nu är det bara 6 dagar kvar till grönan jippy:) fast jag vet inte om jag ska åka insayn eller hur man stavar ni vet den nya berg och dal banan sen vågar jag nt åka frittfall ni som har gjort det fattar jag inte hur ni har åkt den annars har jag åkt alla :) bye bye homies:)) ska kolla på uggly betty snart kl 20.00

Kommentarer
Postat av: Anonym

Började min blogg idag. Nu pallar jag inte mer, är helt slut i huvudet. Vaknade kl:5 imorse fast larmet inte skulle ringa förrens en timma senare vid kl.6. Jobbat. Så jädra gott me helg. Ska se om jag kan fortsätta me min blogg imorrn.

2009-06-06 @ 01:58:06
URL: http://inredamitthem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Började min blogg idag. Nu pallar jag inte mer, är helt slut i huvudet. Vaknade kl:5 imorse fast larmet inte skulle ringa förrens en timma senare vid kl.6. Jobbat. Så jädra gott me helg. Ska se om jag kan fortsätta me min blogg imorrn. Kul du tycker om början av min blogg. Fortsätt gärna å kolla på den.

2009-06-06 @ 01:59:16
URL: http://inredamitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0