shopppiiinng

hi, mina söta läsare. 
idag har jag varit ute i stan med  mina kompisar (freja, diana)  vi va ute och provade ett par byxor i ginatricot

jag vet inte vilka jag ska köpa det finns ett part jeans leggings och chinos båda e fina men jag vet inte vilka jag ska köpa ni har säkert sett dom :P  aa men i alla fall jag vet inte vilka asså jeans leggingsen kostar 299kr och chinosen 199kr jag vill ha båda !!!!

aja men jag kollade på dom sen så gick diana hem och jag frja gick till molina som var i bikbok hon skulle köpa ljus blåa chinos  .

men annars det jag köpte va ett par leggings för 79 kr dom var skit snygga . det va nät leggings med blommor som var svarta  
  
bye bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0