våren e häääääärrr!!!

hej alla mina söta läsare jag e jätte glad !!!!:)
hallå, ! våren e häääär:) äntligen !!
det va någradagar sen jag bloggade men det va för jag var upptagen men jag ska bäretta allt nu

fredag:
i fredags va jag jo i skolan efter det samlades alla( nästan alla) itjejer i klassen i stan och hade det kul och åt på donken tms ... vi hade det jätte roligt jag va med diana ,molina freja , vicky, camila m.m massa andra sen gick vi ut och tog bilder med frejas kamra och hade det kul igen sen så skulle jag hem för jag hade arabiska efeter så ringde jag diana och undra vad hon gjorde hon sa att ´molin och freja va hemma hos henne och sen fråga hon om jag ville komma. så jag gick till diana och sov över där

lördag:
ja i lördags så gick alla (freja ,diana och molina) hem till mig och vi gick till nidal parken och va ute i det varma hahah
sen gick vi hem och lagade mat . vi lagade fiskpinnar med potatis och sås det va gott sen så satte vi oss framför min dator och tog bilder och sånt sedan så gick vi och köpte glass i centrum och alla gick hem till säg själva:P

söndag:

i söndags var det tråkigt vi va hemma och sen gick vi hem till några det va tråkigt där så vi gjorde inte mycket:P




idag så ee det bara tråkigt med har inget och göra :P  men imorgon ska jag till stan med dina ocg freja :P så jag kanske skriver om det

puss puss vi syns XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0