jag svär värsta plugghästen XD

sulululu
idag har jag varit värsta plugg hästen OMG hahah det va ganska roligt jag pluggade franska med edrina idag sen så lite på matte läxan fast franska va ganska svårt och sen så gjorde jag på kemi som v i kmr ha prov på :)
aa juste jag ska sluta på fransk  (om jag får lov ) och då ska jag börja på extra eng det  tycker jag e mycket bättre :)
aja nu går vi tillbaka aa vart va vi juste jag och edrina tränade franska hos mig sen så gjorde vi en massa roliga saker hehe:S
aja bye bye ska äta lite mat nu
puss puss <3 xxx
yehaaa!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

tack detsamma! :)



bra att vara plugghäst, det lönar sig alltid!

2009-09-01 @ 23:14:50
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0