Love aaj kall

såg filmen love Aaj kall igår den va bra men inte jätte jätte bra det va iallafall kul att se filmen på bio dens låtar e assss bra för dom som lyssnar på bollywood låtar men iallafall innan filmen så var vi på en pakistansk fest om pakistan så det va kul där sen gick vi därifrån och kollade på filmen :)

men idag har jag varit och lämmnat tbx en tröja och kort byxor i vällingby i  Jc dom va för små sen köpte jag jeans leggings i Dea 2 st skiit fina vissar bild på dom sen men plus jag e sjuk jag hattar att va sjuk och jag ska alltid bli sjuk just när skolan ska börja alltid alltid det e så jobbigt :P aja krya på mig själv :)

bye bye  mina små apor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0