godmorgon........hahah

godmorgon ,   cup cakes  jag har just ätit frukost vet lite sent men det är jo SOMMARLOV haha:)
senare ska rimsha och hennes familj komma dom har köpt en ny bil en BMW  och vi har jö också köpt en ny bil en ford så vi båda familjerna ska kanske ut eller något sa pappa haha:)

det ska bli kul:P   ......

just nu sitter jag iallafall och hoppas på att vädret blir bra det är jo skit väder hela j*vla tiden !!!!!!
men igår blev det lite bättre på e.m men men vad ska man göra fast jag tror det blir bra väder nästa vecka typ på torsdag typ när vi åker till danmark :) men det få vi de sen

cya......<333

Kommentarer
Postat av: Diana

aa om jag får tid :D

2009-06-12 @ 18:05:40
URL: http://picturesinmyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0