IM BACK!!!!

heeeeeeeeeeej alla söta läsare det va länge sen ( inte så länge sen men iallafall) nu är jag tbx jag kom igår jag hade skiit kul  asså vi åkte  härifrån kl 6 på torsdag och komfram 5 på natten i danmark det va jobbigt hahha vi bode jo hos dom som min moster skulle förlova sig med sen nästa dag va det dholki då man sjunger och har skiit kul sen så på lördag var det förlovning alla hade jätte fina kläder sen så uppträde hella killens familj dom gjorde en show jätte bra sen gjorde killens kompisar en den va jätte bra dom hade gjort komedi om hans liv sen han va liten tills han träffa min moster man skrattade ihjäl sig sedan efter dansa alla ihjäl sig :D!!!!

nästa dag så gick vi på tivoli det va roligt men grönan är mycket bättre om jag ska va ärlig efter tivoli åt vi kebab och det med deeba och mariah det va gott . hella tiden när vi va i tivolin så slåg mariah mig hahah hon ville bara reta mig :P
sen efter så ahde alla samlats så barnen va för sig och vuxna för sig omg!! ni vet inte vad som hände mig först så va mariah och hennes kopmis jätte jobbiga hennes kompis va en kille som fråga mig och deeba en massa konstiga frågor sen när jag och deeba ville ut på promenad följde dom med och va jobbiga och jobbiga gissa bara :D hahah

sen efter gick vi in mariah och hennes kompis börja kolla på film och jag deeba satt i ett annat rum och snackade och lekte med en liten kille vi sprutade vatten på varandra med en vatten sprudare ( asså inomhus) sen när mariah och hennea kompis hade kollat färdigt på filmen så spruta jag på henne då tog hon den och hennes kompis tog tag i mig och hon öppna locket på sprutaren och hällda allt på mig hahah dom gjorde inget debba men MIG deeba sa hella tiden till mig *jag tycket synd om dig * hahah och det va sant sen nästa dag åkte vi hem och kom hem kl 10 på kvällen :D

ni längtar jag värkligen tbx till danmark det va så kuuuullll!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D


( påväg till förlovningen i streeeess)

(när familjen dansa sitt uppträdande )

Kommentarer
Postat av: susan

sv: tackar tillbaka :)

använder du bloglovin? <3

2009-06-24 @ 10:45:20
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0